Методична мета: Впровадження та використання елементів сучасних педагогічних технологій на уроках теоретичного навчання

Життєве кредо: Навчаючи - навчайся!

Самоосвіта

Моє знайомство з мультимедійними технологіями та засобами їх презентації відбулося на початку моєї роботи на посаді викладача. Спочатку це був простий ноутбук, з якого я демонстрував учням знайдені відеоматеріали та наочність відповідно теми уроку. Але через деякий час цього стало недостатньо. Тому я розпочав накопичення дидактичного матеріалу, щоб мати змогу створити повноцінні презентації уроків в Power Point згідно складених планів. Це дало змогу створити перші мультимедійні вправи для перевірки знань учнів на уроках.

           
                                


Я продовжив роботу над створенням мультимедійного забезпечення предметів. Завершив розробку мультимедійного забезпечення предмету "Технологія приготування їжі з основами товарознавства" з професії Кухар 3-го розряду. Працював над дидактичним забезпеченням інших предметів.  Спочатку власного набутого досвіду було достатньо. Там, де в мене виникали питання, я міг розібратися самостійно. Але згодом, я натрапив на навчальні технології, опанувати які самостійно було важко та довго. Крім того учні стали вже більш звичні до інформаційного середовища, ніж 10 років тому, їх стало важче здивувати та зацікавити.  Тому я розпочав дистанційне навчання за новими для мене технологіями  «Сервіси  Google». Пройшов перші етапи навчання.


Отримавши необхідні знання, розпочав створення віртуальної класної кімнати у тестовому режимі з групою кухарів. Вона дає змогу  тримати зв’язок з учнями  online навіть в позаурочний час, перевіряти виконання ними домашніх завдань та спілкування з учнями при потребі.
В даний час працюю над створенням контенту для віртуальної класної кімнати, впорядковую майже зібраний матеріал для створення презентаційного матеріалу з Устаткування підприємств харчування, накопичую матеріал для інших предметів.











Комментариев нет:

Отправить комментарий